SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

950 tys. widzów drugiego sezonu programu „Pierwsza randka”

Drugi sezon „Pierwszej randki” gromadzi średnio 950 tys. osób. TVP2 w czasie emisji rozrywkowego programu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Article

Reality-show „Pierwsza randka” oglądać można na antenie TVP2 w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 31 sierpnia 2017 roku. Średnia oglądalność programu do 21 września br. wyniosła 950 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 6,50 proc. w grupie 4+, 6,04 proc. w 16-49 i 6,11 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,03 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek nowej serii reality-show.

Dla porównania, w jesiennej ramówce ub.r. TVP2 w tym paśmie pokazywała misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, który śledziło średnio 919 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 5,94 proc., 6,31 proc. oraz 6,22 proc. udziału.

Z kolei pierwsze trzy odcinki „Pierwszej randki” emitowane wiosną br. oglądało 1,10 mln widzów (odpowiednio 7,05 proc, 5,58 proc. i 6,03 proc.).

TVP2 w paśmie nadawania „Pierwszej randki” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 18,33 proc. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 12,99 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 10,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN. Dwójka również i w tych ujęciach zajmuje miejsce czwarte.

W „Pierwszej randce” do restauracji zapraszane zostają na randkę osoby, które nigdy wcześniej się nie spotkały. Kelnerzy serwują posiłek, a uczestnicy muszą w krótkim czasie dowiedzieć się na swój temat jak najwięcej, by na końcu zdecydować, czy chcą się spotkać ponownie. Przez cały czas uczestników podglądają ukryte w restauracji kamery. W każdym odcinku prezentowanych jest kilka randek w ciemno.

Program jest oparty na brytyjskim formacie „First Dates”, który jest nadawany w stacji Channel 4 nieprzerwanie od 2013 roku i wciąż pozostaje bardzo popularny. Format trafił także m.in. do Hiszpanii, Kanady, Irlandii i Australii. Polską wersję reality-show przygotowuje firma Rochstar.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 950 tys. widzów drugiego sezonu programu „Pierwsza randka”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
lubie ten program
16 16
odpowiedź
User
Bingo
Program jest znakomity. Naturalnością bije na głowę wszystko co do tej pory widziałem. Animal planet moze sie uczyc
13 10
odpowiedź
User
anna
Czy autor może mi wytłumaczyć czemu w leadzie pada zdanie, że oglądalność maleje z odcinka na odcinek podczas gdy dane przytoczone w tabeli i zdanie nad nimi świadczy o czymś zgoła odmiennym? #rzetelnedziennikarstwo
11 9
odpowiedź
User
Grześ
Nic z tego nie rozumiem. Czy autor skończył już szkołę podstawową? Z załączonej tabelki wynika, że pierwszy odcinek obejrzało 800 tys, drugi ponad milion, a trzeci 990 tys. Jak na tej podstawie można napisać, że oglądalność spada z odcinka na odcinek? Liczę na wyjaśnienia...
14 9
odpowiedź
User
dsd
'Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,03 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek nowej serii reality-show.' Chyba raczej drugi odcinek.
11 10
odpowiedź