SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AB chce sprzedać ponad 15 tys. komputerów pod markami własnymi w 2009 r.

Dystrybutor sprzętu IT, spółka AB planuje w 2009 r. sprzedać ponad 15 tys. komputerów osobistych pod markami własnymi, poinformowała firma w raporcie podsumowującym pierwszą połowę jego roku finansowego (1 lipca - 31 grudnia).

"W bieżącym roku spółka zamierza kontynuować budowę struktury sprzedaży produktów własnych, przede wszystkim komputerów pod markami Triline i Alsen. W wyniku dokonanej akwizycji Grupa AB posiada duże i profesjonalne moce produkcyjne w spółce czeskiej AT Compus, gdzie produkowane są komputery sprzedawane m.in. w Polsce. Przyjęte plany zakładają dynamiczny przyrost ilości sprzedaży tych komputerów, poprzez konsekwentnie budowaną sieć sprzedaży" - czytamy w komunikacie.

Spółka zaznaczyła, że całym roku 2009 planowane jest przekroczenie 15 tys. szt. sprzedaży komputerów osobistych pod markami własnymi.

Sieć sprzedaży AB ma opierać się na trzech kanałach dystrybucji: integratorskim (głównie startując w przetargach razem z firmami integratorskimi), ŚMB (średni i mały biznes, głównie w oparciu o partnerów handlowych) oraz sieci handlowe. W tym ostatnim AB ma zamiar oprzeć się zarówno o dotychczasowych partnerów, np. MediaMarkt, jak i o nowe sieci handlowe.

W połowie zeszłego roku AB informowało, że chce w ciągu półtora roku sprzedać w Polsce 65 tys. komputerów montowanych w jego czeskiej fabryce, z czego 15 tys. jeszcze w 2008 r.

Jak zapowiadał prezes Andrzej Przybyło w czerwcu ub.r., kilkanaście tysięcy sprzedanych zestawów w 2008 roku pozwoli na budowę marki w kraju. Kolejnym krokiem będzie - według niego - rozbudowa kanału, która w 2009 roku pozwoli na sprzedaż nawet 50 tysięcy komputerów. Dodatkowy wzrost wolumenu sprzedaży spółka chce osiągnąć w momencie, gdy zacznie dostarczać komputery do zamówień realizowanych przez integratorów w ramach przetargów publicznych.

  • Więcej informacji:
  • AB
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AB chce sprzedać ponad 15 tys. komputerów pod markami własnymi w 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl