AB InBev na Super Bowl 2019 będzie reklamował pięć swoich piw przez 5,5 minuty

Firma Ab InBev, producent piwa podał, że na tegorocznych finałowych rozgrywkach Super Bowl w USA zrealizuje swoją największą w historii tego wydarzenia aktywność reklamową. Ma być największym tegorocznym reklamodawcą w trakcie transmisji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
AB InBev na Super Bowl 2019 będzie reklamował pięć swoich piw przez 5,5 minuty

AB InBev jest od trzech dekad głównym reklamodawcą Super Bowl (w tym roku finał zaplanowano na 3 lutego). Ma również wyłączność na prawa reklamowe w kategorii alkoholi. Firma ma być największym tegorocznym reklamodawcą Super Bowl. Już wiadomo, że AB InBev wyemituje reklamy pięciu marek, a ich łączny czas wyniesie 5 minut i 30 sekund. W ub.r. firma wyemitowała spoty, które łącznie trwały 3 i pół minuty.

W tym roku ma być to osiem spotów: jeden trwający 60 sek., trzy po 30 sek. i cztery po 45 sek. Reklamowane mają być marki Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Stella Artois i Bon & Viv Spiked Seltzer.

Spoty dla Budweisera przygotują agencje David oraz VaynerMedia, dla marki Bud Light - Wieden&Kennedy, dla Michelob - FCB Chicago, a dla Stella Artois - agencje Mother i Bullish.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/superbowl-2019-reklamy-pepsi-doritos-i-bubly-od-pepsico,7171175339137153a ##

AB InBev nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących kreacji reklam, ale zapewnia, że skupi się w nich na jednym lub kilku spośród trzech strategicznych priorytetów, by ożywić kategorię piwa: jakość, innowacyjność i premium. Koncern wykorzysta też podczas Super Bowl cztery billboardy (5-sekundowa grafika na ekranie z nazwą marki) i sześć ekspozycji skycam (jedna na kwartę, jedna przed i jedna po grze).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana