SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AB InBev na Super Bowl 2019 będzie reklamował pięć swoich piw przez 5,5 minuty

Firma Ab InBev, producent piwa podał, że na tegorocznych finałowych rozgrywkach Super Bowl w USA zrealizuje swoją największą w historii tego wydarzenia aktywność reklamową. Ma być największym tegorocznym reklamodawcą w trakcie transmisji.

AB InBev jest od trzech dekad głównym reklamodawcą Super Bowl (w tym roku finał zaplanowano na 3 lutego). Ma również wyłączność na prawa reklamowe w kategorii alkoholi. Firma ma być największym tegorocznym reklamodawcą Super Bowl. Już wiadomo, że AB InBev wyemituje reklamy pięciu marek, a ich łączny czas wyniesie 5 minut i 30 sekund. W ub.r. firma wyemitowała spoty, które łącznie trwały 3 i pół minuty.

W tym roku ma być to osiem spotów: jeden trwający 60 sek., trzy po 30 sek. i cztery po 45 sek. Reklamowane mają być marki Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Stella Artois i Bon & Viv Spiked Seltzer.

Spoty dla Budweisera przygotują agencje David oraz VaynerMedia, dla marki Bud Light - Wieden&Kennedy, dla Michelob - FCB Chicago, a dla Stella Artois - agencje Mother i Bullish.

AB InBev nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących kreacji reklam, ale zapewnia, że skupi się w nich na jednym lub kilku spośród trzech strategicznych priorytetów, by ożywić kategorię piwa: jakość, innowacyjność i premium. Koncern wykorzysta też podczas Super Bowl cztery billboardy (5-sekundowa grafika na ekranie z nazwą marki) i sześć ekspozycji skycam (jedna na kwartę, jedna przed i jedna po grze).

 

Dołącz do dyskusji: AB InBev na Super Bowl 2019 będzie reklamował pięć swoich piw przez 5,5 minuty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl