ABC Direct Contact klientem Plej

Agencja Plej rozpoczęła współpracę z prywatnym operatorem pocztowym ABC Direct Contact. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne oraz umacnianie wizerunku firmy.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

W zakres działań agencji weszła m. in. kreacja materiałów reklamowych, informacyjnych oraz wewnętrznych firmy oraz przygotowanie key visuali ogłoszeń. W ramach prowadzonych działań powstanie także pakiet narzędzi wspierających relacje z klientami (prezentacje ofertowe, mailingi itp.) oraz film korporacyjny.

Umowa weszła w życie z końcem stycznia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]