SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ABC ujawnia niepełną listę reklamodawców Oskarów

Telewizja ABC, która przeprowadzi transmisję z ceremonii wręczeniaOskarów, ujawniła częściową listę reklamodawców, którzy będąpromować się na jej antenie w trakcie uroczystości.

Tegoroczna gala, która odbędzie się w najbliższą niedzielę,będzie jubileuszowa - nagrody zostaną wręczone po razosiemdziesiąty.

Po Super Bowl, Oskary są drugim najchętniej oglądanymwydarzeniem w amerykańskiej telewizji. Nic więc dziwnego, że cenajednego półminutowego spotu wynosi blisko 1,8 miliona dolarów (ookoło 7 procent więcej niż przed rokiem) - informuje serwisMediaweek. Ubiegłoroczną ceremonię obejrzało średnio 40,2 milionaAmerykanów.

Na ujawnionej przez ABC liście, którzy zdecydowali się nawyłożenie takiej kwoty, znalazło się 11 reklamodawców: AmericanExpress, Coke, JCPenney, L'Oreal, General Motors, Mars/Masterfoods,MasterCard, McDonald's, Procter & Gamble, Bertolli FrozenDinners oraz Dove Cream Oil Bodywash.

źródło: Mediaweek

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: ABC ujawnia niepełną listę reklamodawców Oskarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl