AdAction zajmie się marketingiem szeptanym wśród graczykomputerowych

Agencja AdAction poszerza zakres swoich usług o marketing szeptany.Firma będzie prowadzić takie działania w środowisku użytkownikówgier komputerowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Specjalizująca się w aplikacjach rozrywkowych agencjainteraktywna AdAction będzie wspierać prowadzone przez siebieklasyczne działania promocyjne marketingiem szeptanym. Firma chce wten sposób lepiej dotrzeć do użytkowników gier komputerowych izachęcić te osoby do dyskusji związanych z przekazamireklamowymi.

- Gracze chętnie dzielą się własnymi spostrzeżeniami i opiniamina forach i w grupach dyskusyjnych, często są czuli na przemyśleniainnych i ,jak potwierdzają badania, wywierają większy wpływ naswoje otoczenie niż osoby - uzasadnia Jacek Jankowski, dyrektorzarządzający AdAction. - Nasi funsetterzy będą inicjować iprowadzić rozmowy, tak aby jeszcze lepiej wypromować w świadomościinternautów istnienie danego produktu, miejsca w sieci lubwydarzenia - dodaje. Działania AdAction w ramach marketinguszeptanego będą prowadzone zarówno wśród amatorskich, jak izawodowych użytkowników gier komputerowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu