Adam Dubiel chief product & technology officer w XTB

Adam Dubiel, który po 10 latach odszedł z Allegro dołączył do działu technologii firmy XTB. Będzie tam odpowiadał za strategię technologiczną firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adam Dubiel objął stanowisko chief product & technology officer w firmie XTB. Jest odpowiedzialny za rozwój produktu i technologii oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, także związanych z AI. Kieruje zespołem ponad 400 specjalistów i specjalistek z dziedziny inżynierii oprogramowania i zarządzania infrastrukturą IT, zarządzania produktem, UX, analizy danych oraz Data Science.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu- Cieszę się, że dołączyłem do najszybciej rozwijającego się fintechu w Polsce - mówi Adam Dubiel. - XTB stawia na rozwój własnej technologii i wprowadzanie innowacyjnych produktów inwestycyjnych dostępnych dla każdego z poziomu aplikacji mobilnej. To dla mnie bardzo inspirująca wizja i chcę być jej częścią. Wierzę, że dzięki połączeniu ambicji XTB, umiejętności zespołu oraz mojego doświadczenia, staniemy się liderem nie tylko pod względem kompleksowej oferty inwestycyjnej, ale także liderem technologicznym w sektorze inwestycyjnym - mówi Dubiel. 

Grupa XTB rozwija swoją działalność na 13 rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej oraz Azji. Niedawno zatrudnienie przekroczyło liczbę 1000 pracowników globalnie, a zysk operacyjny netto spółki w 2022 roku przekroczył 766 mln zł.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały