SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej sieci Play

Trener polskiej reprezentacji piłki nożnej Adam Nawałka został twarzą kampanii Play (P4) wprowadzającej najnowszy program Fair Play dla klientów biznesowych. Bohaterem reklam adresowanych do klientów indywidualnych będzie Kuba Wojewódzki.

Article

Program Fair Play pozwala klientom abonamentowym sieci na zmianę swojej decyzji. W ciągu 30 dni od podpisania umowy, bądź aneksu przedłużającego umowę, abonenci mogą dokonać zmiany w umowie, którą podpisali. W ramach istniejących ofert, możliwa będzie zmiana oferty oraz urządzenia, które zakupili. Dla nowych umów możliwe będzie również jej rozwiązanie. Zmiany będzie można dokonać tylko raz dla każdego numeru abonenckiego.

Program Fair Play dostępny jest dla wszystkich klientów - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych, którzy w salonie Play podpiszą umowę abonamentową. Nie obejmuje ofert typu Mix.

Zmiany dokonywane w Programie mogą wiązać się z opłatami. W przypadku zmian oferty i w konsekwencji zmian wysokości abonamentu, jest ona dokonywana bezpłatnie. Jeśli klient zmienia ofertę z urządzeniem, jego cena zakupu zostaje wyrównana do ceny, która obowiązywała w danej ofercie w cenniku z dnia podpisania umowy. W przypadku zmian w odwrotnym kierunku konieczna będzie dopłata. Wyrównanie ceny zakupu będzie rozliczane w salonie, w którym klient dokonuje zmiany.

W ramach programu Fair Play, klienci mają prawo wymienić urządzenie, które zakupili wraz z podpisaniem umowy. Mogą też je zwrócić, jeśli decydują się na rezygnację z umowy. Opłata za rezygnację z umowy wynosi 99 zł.

Wprowadzenie programu „Fair Play” wesprze kampania, w ramach której pokazywane będą dwie wersje spotów. W pierwszej skierowanej dla klientów indywidualnych pojawią się Kuba Wojewódzki, Agnieszka Chylińska i dzieci, które będą tłumaczyć, co to znaczy „zamienić coś na coś” lub „zamienić się w kogoś”.

Bohaterem reklam promujących „Fair Play” w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener reprezentacji Polski w piłce nożnej. Pierwszy etap kampanii reklamowej rozpocznie się na początku kwietnia. W ramach kampanii przewidziane są spoty reklamowe w tv i radio, materiały outdoor, materiały BTL  oraz działania interactive.

Trener Adam Nawałka w listopadzie ub.r. zawarł z agencją Business Sport Solution umowę, na mocy której agencja reprezentuje go w kontaktach z potencjalnymi reklamodawcami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej sieci Play

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kampi
z taka kampania to ja nic od nich nie kupie
13 10
odpowiedź
User
wujek
Kampania heh. Białe tła bilboardów podmieniają kolejnymi znanymi osobami wyciąganymi z kapelusza bez ładu i składu. Czyli: przelew -> podmiana foty ->przelew ->podmiana foty. I tak od paru lat. Porazka.
10 9
odpowiedź
User
Kubki i Adamiaczka
Czyli Eura 2016 mamy z głowy (?!)
Kto pamięta GORĄCE KUBKI i wiocha jak z tamtych mistrzostw wyszła ?
Kto pamięta Adamiakową i dyskont z owadem , i co z tego wyszło ?
No cóż, stare piłkarskie przysłowie..... "Kasa Misiu , kasa " :D
Jak to już wcześniej ,doświadczony trener piłkarski zauważył "W rodzimej piłce zmieniły się jedynie garnitury u góry, cała reszta trzyma się mocno koryta "
10 9
odpowiedź
User
oręż
a co na to sponsor reprezentacji, Orange?
9 8
odpowiedź
User
ja46
No i po ptactwie. Albo reklamy albo robota. Skoczkowie biegali z nartami i co z tego wyszło.
9 8
odpowiedź