Adam Sandler tworzy nowy program komediowy dla Netfliksa

Adam Sandler współpracuje z Joshem Safdie, reżyserem „Nieoszlifowanych diamentów”, przy nowym stand-upie tworzonym dla platformy Netflix.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Adam Sandler tworzy nowy program komediowy dla Netfliksa
Program komediowy „Adam Sandler 100% Fresh”, Netflix, 2018 r.

To drugi wspólny sceniczny projekt komediowy Adama Sandlera i Netfliksa po stand-upie zatytułowanym „Adam Sandler 100% Fresh” z 2018 roku, wyreżyserowanym przez Stevena Brilla przy współudziale Paula Thomasa Andersona.

Długoletnia umowa, którą Adam Sandler podpisał z Netfliksem, obejmowała także realizację wiele filmów aktorskich i animacji, jak np. „Leo”, „Nie jesteś zaproszona na moją bat micwę”, „Zabójczy rejs”, „Zabójcze wesele”, „Hubie ratuje Halloween”, „Sandy Wexler”, „Weselny tydzień”, „The Do-Over” i „The Ridiculous 6”. Warto też wspomnieć popularnego „Ojca roku”, „Niewłaściwą Missy” i „Wyjętych spod prawa”.

Dorobek twórczy Adama Sandlera 
Kariera Sandlera rozpoczęła się od występu w „Bill Cosby Show”, a rok później debiutem filmowym w „Ahoj dziewczyny” (1989r.), zanim trafił do kręgu twórców stand-upów, gdzie odkrył go Dennis Miller. Miller polecił Sandlera producentowi „Saturday Night Live” Lorne’owi Michaelsowi, który został szefem komika po tym, jak Sandler w 1990 roku na dobre zagościł w „SNL” jako scenarzysta i wykonawca.

Po wyrzuceniu Sandlera z „SNL” w 1995 roku jego kariera filmowa nabrała rozpędu. Do tej pory filmy fabularne twórcy zarobiły ponad 3 miliardy dolarów, głównie dzięki takim tytułom jak „Duże dzieci”, „Nie zadzieraj z fryzjerem”, „Billy Madison”, „Super tata” i „Kariera frajera”.

Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów 
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie ub.r. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych