SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adform jako pierwsze globalne DSP zintegrował się ze Scope3, w celu zmniejszenia emisji CO2 w ekosystemie programatycznym

Globalna Platforma Reklamowa Adform ogłasza strategiczne partnerstwo z Scope3, liderem branży w dostarczaniu danych dotyczących emisji gazów cieplarnianych w łańcuchach dostaw. Stanowi to przełomowy krok w umożliwieniu reklamodawcy ograniczenia negatywnego wpływu prowadzonych działań na środowisko.

Zainteresowanie opinii publicznej wpływem bieżących aktywności organizacji na środowisko wciąż rośnie, tak samo jak globalny ruch wielu marek w kierunku zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego (ESG). Pionierskie prace z Scope3 pozwolą klientom Adform na wprowadzenie ekologicznych rozwiązań, gdzie uzyskane dane i wyniki działań można zmierzyć. Marki mogą poddawać rzetelnej ocenie, planować, optymalizować i monitorować ślad węglowy swoich kampanii bezpośrednio za pośrednictwem DSP Adform. Dzięki Adform i Scope3 reklamodawcy mogą korzystać z bazy danych, która ocenia właścicieli mediów i łańcuchy dostaw na podstawie ich śladu węglowego. Marki uzyskują unikalny wgląd we wpływ prowadzonych kampanii na środowisko i mają do dyspozycji moc równoważenia wydajności z poziomem śladu węglowego.

Ta współpraca przychodzi w wyjątkowym momencie, gdy cała branża programatyczna z pewnym opóźnieniem podejmuje wysiłki, aby stworzyć ekologiczny cyfrowy ekosystem. Uchwalona w 2022 roku i obowiązująca w UE od 2023 roku ustawa, taka jak Dyrektywa w Sprawie Raportowania Zrównoważonego Przedsiębiorstwa, nakłada na firmy odpowiedzialność za emisję dwutlenku węgla w globalnych łańcuchach dostaw.

Adform od wielu lat podtrzymuje swoje zobowiązanie wobec reklamodawców do kontynuacji tzw. pozytywnych wyborów. Zobowiązanie to, które zostało w tym roku uwieńczone udziałem firmy w programie badawczym Łańcucha Dostaw Programatycznych ISBA czy też wielokrotnie nagradzanym narzędziem tożsamości ‘privacy-by-design’, ID Fusion.

Oliver Whitten, Dyrektor Zarządzający Adform, powiedział: „Wszystkie firmy mają obowiązek mierzyć i ograniczać emisję dwutlenku węgla, a łańcuch wartości reklamy cyfrowej nie jest tu żadnym wyjątkiem. Jako firma skupiająca się na kliencie widzimy, że praca Scope3 w tym obszarze jest znaczącym krokiem naprzód i są tym samym dla nas naturalnym partnerem. Cieszymy się na współpracę ze Scope3 w dążeniu do celu, jakim jest ułatwienie reklamodawcom dokonania właściwych i ekologicznych wyborów, przy jednoczesnym zachowaniu efektu skali.”

Adform wprowadza na początku integrację ze Scope3, jako narzędzie beta dla wybranych klientów, a szerzej będzie ono dostępne w drugiej połowie roku.

Brian O'Kelley, CEO i współzałożyciel Scope3 powiedział: „Na podstawie posiadanych danych w Scope3 widzimy, że usunięcie 5-7% domen może zmniejszyć ślad węglowy kampanii o 25-30% bez żadnych zmian w wydajności. Poprzez wbudowanie możliwości pomiaru i redukcji CO2 w platformie Adform, możemy wprowadzić systemową dekarbonizację, zmniejszyć marnotrawstwo mediów i w efekcie sprawić, że to, co dobre dla środowiska jest dobre dla efektywności kampanii.”

Komentując to partnerstwo, Norman Wagner, Head Group Media, Deutsche Telekom AG powiedział: „Deutsche Telekom jasno zadeklarowało się w kierunku wdrażania praktyk biznesowych neutralnych dla klimatu. Cieszymy się z możliwości testowania i wspólnego wprowadzania pełnej transparencji CO2 w kampaniach reklamowych. Pracujemy z Adform od lat, więc jesteśmy szczęśliwi, że możemy dalej współpracować nad tak ważnymi kwestiami, jak redukcja emisji CO2.”

Aby uzyskać więcej informacji na temat rozwiązań zarządzania węglem oferowanych przez Adform i Scope3, odwiedź https://www.scope3.com/
______________
O Adform
Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.

Więcej informacji pod adresem: www.adform.com    
Kontakt
Agatha Meek agatha.meek@babelpr.com
Cristina Hlinschi cristina@babelpr.com
adform@babelpr.com

 

Dołącz do dyskusji: Adform jako pierwsze globalne DSP zintegrował się ze Scope3, w celu zmniejszenia emisji CO2 w ekosystemie programatycznym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl