Adobe dzieli budżet mediowy między Wavemaker i Publicis Media

Firma technologiczna Adobe zakończył przetarg na globalną obsługę mediową, dzieląc budżet między Wavemaker (WPP) i Publicis Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adobe dzieli budżet mediowy między Wavemaker i Publicis Media

Przetarg na obsługę mediową Adobe ruszył jesienią ub.r. Firma wydała szacunkowo 335 milionów dolarów na media na całym świecie w 2022 roku (według agencji badawczej COMvergence). Największa część wydatków przypadała na Amerykę Północną - około 195 mln dolarów, z czego większość (85 proc.) przeznaczono na kanały cyfrowe.

Firma wydała odpowiednio 70 milionów dolarów i 60 milionów dolarów w regionach Azji i Pacyfiku oraz Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wydatki w Ameryce Łacińskiej szacuje się na 10 milionów dolarów.

W wyniku rozstrzygnięcia Wavemaker zachował obsługę Adobe w Stanach Zjednoczonych oraz pozyskał obsługę w Ameryce Północnej i regionie LATAM. 

Publicis Media z kolei zajmie się obsługą Adobe w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), APAC i Japonii. Ten ostatni region był wcześniej obsługiwany przez firmę Dentsu. Wavemaker wcześniej obsługiwał region EMEA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu