"Adopcja na odległość"

Artyści wspierają program Caritas Polska i TVP

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na wszystkich antenach TVP oraz na stronach www.tvp.pl widzowie TVP mogą zobaczyć teledysk z piosenką "Pokonajmy fale" z udziałem największych gwiazd polskiej estrady. Teledysk zrealizowała TVP na rzecz programu "Adopcja na odległość" poświęconego dzieciom - ofiarom tragedii w Azji. "Pokonajmy fale" to także tytuł koncertu charytatywnego, który odbędzie się 6 lutego w Warszawie.

Piosenka została napisana i nagrana specjalnie na rzecz programu "Adopcja na odległość", a jej twórcy i wykonawcy zrzekli się swoich honorariów. Autorem muzyki jest Romuald Lipko a słów - Jacek Cygan. Wśród wykonawców są: Felicjan Andrzejczak, Małgorzata Bednarz, Monika Brodka, Krzysztof Cugowski, bracia Piotr i Wojtek Cugowscy, Ewelina Flinta, Artur Gadowski, Patrycja Gola, Anna Maria Jopek, Halina Jawor, Kayah, Paweł Kukiz, Grzegorz Markowski, Maryla Rodowicz, Irena Santor, Grzegorz Skawiński, Urszula, Michał Wiśniewski, Zbigniew Wodecki. W nagraniu uczestniczyła także "Budka Suflera" w składzie: Łukasz Pilch - gitara, Mirosław Stępień - gitara basowa, Piotr Kominek i Romuald Lipko - instrumenty klawiszowe, Tomasz Zeliszewski - perkusja, Anna Patynek - instrumenty perkusyjne. Reżyserem teledysku jest Grzegorz Sadurski, a producentem muzycznym - Mirosław Stępień.

Teledysk będzie emitowany kilka razy dziennie na antenach Telewizji Polskiej. Podczas emisji prezentowany będzie numer telefonicznej linii TP 0-300 200 110 i numer SMS-owy 7174 (w sieciach Era GSM, IDEA i Plus GSM), za pośrednictwem których widzowie będą mogli wpłacać pieniądze na rzecz ofiar.

Pieniądze na program zbierane będą także podczas koncertu charytatywnego, zorganizowanego w niedzielę 6 lutego 2005 r. przez TVP, Caritas Polska i Miasto Stołeczne Warszawa na Placu Teatralnym w Warszawie. W koncercie weźmie udział kilkudziesięciu polskich artystów, a prowadzić go będzie wspólnie niemal 60 gwiazd Telewizji Polskiej. Przed każdą piosenką inna para prezenterów opowie krótką historię dotyczącą konkretnej osoby bądź zdarzenia związanego z  tragedią w Azji. Koncert będzie transmitowany w telewizyjnej "Dwójce".

 "Adopcja na odległość" to długofalowy program pomocy dzieciom - ofiarom katastrofy w południowo-wschodniej Azji, którego organizatorem jest Caritas Polska, a partnerem medialnym - Telewizja Polska. Za pośrednictwem programu można objąć opieką konkretne dziecko, wpłacając na jego rzecz stałą kwotę dowolnej wysokości. By to zrobić, należy wypełnić deklarację znajdującą się na stronach www.caritas.pl i przesłać ją na adres: Caritas Polska, Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa. "Adopcja na odległość" to również akcja zbierania pieniędzy na budowę i utrzymanie domów dziecka w krajach dotkniętych katastrofą. Pieniądze na ten cel przekazywać można dzwoniąc na podane wyżej numery oraz przez wpłaty na konto Caritas Polska: PKO BP S.A. I/O Centrum w Warszawie, 70 1020 1013 0000 0102 0002 6526 z dopiskiem: "Azja - Adopcja na odległość".

Do dnia 29 stycznia 2005 roku dzięki "Adopcji na odległość" opiekunów znalazło 460 dzieci; zadeklarowana kwota pomocy wynosi 1 mln 300 tysięcy złotych. W sumie na rzecz ofiar trzęsienia ziemi w Azji Caritas zebrał już 8 mln 100 tys zł.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami