Aero2: Liczba użytkowników po wprowadzeniu Captcha nie spadła

Na swoim profilu na Facebooku spółka Aero2 odniosła się do oskarżeń dotyczących wprowadzenia mechanizmu Captcha do usługi Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aero2 tłumaczy, że zakup częstotliwości 2,6 GHz kosztował spółkę 20 mln złotych. Koszt ten został pokryty w całości ze środków własnych spółki. Jednocześnie dodano, że żaden inny rodzimy operator nie zdecydował się zapewnić Polakom usługi, jaką jest Bezpłatny Dostęp do Internetu (BDI).

Aero2 ujawniło jednocześnie, że do zapewnienia należytej jakości usługi wykorzystano dodatkowo pasmo 900 MHz, do którego prawa kosztowały spółkę 223 mln zł. Podjęto taką decyzję, mimo, że nie była ona podyktowana umową z UKE.

Jak wskazuje ogłoszenie, liczba użytkowników BDI po uruchomieniu mechanizmu CAPTCHA nie zmniejszyła się. Przełożyło się to natomiast na lepszą dostępność usługi, a także umożliwiło dalszy wzrost liczby użytkowników.

Post

użytkownika

Aero2

.

Captcha jest stopniowo wprowadzanym zabezpieczeniem do usługi BDI oferowanej przez Aero2. Spółka chce w ten sposób zmniejszyć obciążenie pasma przez osoby, które intensywnie pobierają duże ilości danych (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"