SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Afekt i Grupa One-2-One razem

Agencja Afekt i Grupa One-2-One rozpoczęły współpracę strategiczną. Jej pierwszym efektem jest promocja „Zielone światło dla domówki” przygotowana dla piwa Lech Premium.

Agencja marketing services Afekt i dostarczająca rozwiązania interaktywne Grupa One-2-One zamierzają stworzyć wspólnie kompletną ofertę komunikacji marketingowej. – Nasi klienci oczekują innowacyjnych i skutecznych działań, a dzięki współpracy strategicznej możemy wyjść poza standardy i zaoferować nowatorskie rozwiązania – przekonuje Arkadiusz Ograbek, prezes Afektu. – Nasza wspólna wiedza, doświadczenie i narzędzia, którymi dysponujemy, dają nam możliwość stworzenia oferty skupiającej w sobie wiele produktów i kanałów komunikacji konsumenckiej – dodaje Tomasz Gługiewicz, prezes Grupy One-2-One.

Pierwszym projektem, który firmy przygotowały razem, jest promocja piwa Lech Premium, prowadzona pod hasłem „Zielone światło dla domówki” i wsparta kampanią reklamową (więcej na ten temat). Agencja Afekt opracowała koncept promocyjny i kreatywny oraz odpowiada za organizację akcji i dystrybucję nagród. Natomiast Grupa One-2-One przygotowała komunikację SMS-ową, interfejs do przyjmowania i weryfikacji kodów oraz panel do zarządzania projektem.

O swojej współpracy firmy poinformowały klientów i inne podmioty z branży poprzez oryginalny mailing – w postaci tradycyjnych poznańskich rogali świętomarcińskich. Towarzyszyła temu komunikacja na Facebooku, wideo-event i konkurs SMS-owy na stronie internetowej.

Dołącz do dyskusji: Afekt i Grupa One-2-One razem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znajomy
Nie Gługiewicz, ale Długiewicz. Pozdrowienia Tomku, i gratulacje :-)
odpowiedź