Agata Papis brand managerem MiniMini+ i teleTOON+

Agata Papis od października br. zostanie nowym brand managerem stacji MiniMini+ i teleTOON+/Hyper+. Zastąpi na tym stanowisku Urszulę Marzec, która odeszła z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Papis w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za budowanie strategii i realizację działań marketingowych dla obu marek.

Przez ostatnie półtora roku Agata Papis pracowała na stanowisku marketing executive w Universal Networks International Poland, gdzie odpowiadała ze sektor trade marketingu. Wcześniej związana była z Viacom International Media Networks (zajmowała się tam marketingiem kanałów Nickelodeon, Nick Jr. i Nickelodeon HD) i z agencją Delegata (obsługiwała kanały Jetix i Jetix Play, odpowiadała za wprowadzenie do Polski Disney Channel).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. średni udział MiniMini+ w rynku wyniósł 0,76 proc., a teleTOON+ - 0,21 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska