SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agata Rychlik na stanowisku creative group head w Leo Burnett

Agata Rychlik, dotychczasowa senior copywriter awansowała na nowo utworzone stanowisko creative group head w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, należącej do Publicis Groupe.

Agata Rychlik Article

Agata Rychlik do zespołu Leo Burnett Warszawa dołączyła w 2016 roku. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe gromadziła w MullenLowe Warsaw, JWT, LemonSky, Scholz & Friends Warszawa.

Tworzyła kampanie reklamowe dla klientów takich jak Nestle, Unilever, PKO BP, Perdon Ricard, IKEA, Suzuki, Mazda, ORLEN, Maspex, Carlsberg, Grupa Żywiec, Plus, Samsung, Orange. Z branżą reklamową związana jest od 2006 roku.

- Jestem przekonany, że razem ze swoim teamem będzie tworzyć nowoczesną i pełną kreatywnych pomysłów komunikację - o awansie Agaty Rychlik mówi Maciej Porębski, executive creative director w Leo Burnett Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agata Rychlik na stanowisku creative group head w Leo Burnett

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tryton
Ale piękna kobieta!
8 8
odpowiedź