SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Agata Wiśniewska-Zaleska odchodzi z agencji ComPress

Agata Wiśniewska-Zaleska zrezygnowała z funkcji wiceprezes agencji public relations ComPress (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media). Z firmą była związana przez ponad rok.

Agata Wiśniewska-Zaleska Article

Do zarządu agencji ComPress Agata Wiśniewska-Zaleska dołączyła we wrześniu ub.r. Nie podano powodów jej obecnej rezygnacji.

W trzech kwartałach br. agencja ComPress zanotowała 854,9 tys. zł wpływów ze sprzedaży (wobec 1,47 mln zł rok wcześniej) i 195,9 tys. zł straty netto (wobec 666,9 tys. zł straty w trzech kwartałach ub.r.).

Wcześniej Wiśniewska-Zaleska pracowała m.in. jako dyrektor zarządzający agencji Pitera Communications, szefowa departamentu public relations w Link4, account manager w 24/7 PR (obecnie 24/7 Communication) oraz jako specjalista ds. marketingu i PR w IMP Home Video.

Zajmowała się m.in. tworzeniem i realizacją strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, korporacyjnej, B2B i komunikacji w social media. Przygotowywała audyty komunikacyjne oraz oferty dla klientów. Z branżą public relations jest związana od 15 lat. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak m.in. PKO Ubezpieczenia, Nordea PTE, ACCA Polska, Auchan, Cadbury Wedel Polska, Arcelor Mittal Warszawa i Diners Club Polska.

Ukończyła studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Wydziale Wiedzy o Kulturze Uniwersytetu Warszawskiego

Od lipca br. prezesem agencji ComPress jest Marcin Kowalczyk. 50 proc. akcji spółki należy do Gremi Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agata Wiśniewska-Zaleska odchodzi z agencji ComPress

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytak
siostra Liszki? Podobne z twarzy ...
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing