SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński w Sigma Bis

Do działu mediów i strategii agencji mediowej Sigma Bis (należy do PKN Orlen i PZU) dołączyli Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński.

Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński obejmując stanowiska media planner buyerów wzmocnili dział mediów i strategii Sigma Bis.

Agata Woźniak do Sigma Bis przeszła z Havas Media Group, gdzie pracowała ponad 5 lat. Była tam media plannerką.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Maksymilian Grabiński bezpośrednio przed dołączeniem do Sigmy też pracował w Havas Media Group. Przez niespełna rok był tam media expertem. Wcześniej był junior communication plannerem w Value Media (Group One).

Z kolei Magdalena Pilarczyk z kolei ostatnio pracowała przez ponad cztery lata w Media Data Mind jako media managerka. Wcześniej zawodowo związana była m.in. z OMD Poland, Omnicom Media Group, UM, Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński w Sigma Bis

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
2028
shame
odpowiedź
User
Stacje
Prosimy - poprawcie myślenie w relacji z Waszymi klientami, lepiej doradzajcie, mniej shitu proponujcie. To jak rozmawiacie z emisjami to żenada, straszna. I te Wasze mejle, brak w nich logoki, poprawności.
odpowiedź
User
Dlaczego, ktoś wytłumaczy?
Dlaczego taka informacja tu się pojawia? Serio pytam. Czy to praca PR Sigmy? Gdyby informować o każdym pracowniku na szczeblu mid, zatrudnianym w tej branży, to artykuły wyświetlałyby się co 5 minut.
Czy może to wirtualne same wyszukują takie info, bo wiedzą, że sigma zawsze się kliknie i wyleje się trochę szamba?
odpowiedź