Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński w Sigma Bis

Do działu mediów i strategii agencji mediowej Sigma Bis (należy do PKN Orlen i PZU) dołączyli Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agata Woźniak, Magdalena Pilarczyk i Maksymilian Grabiński obejmując stanowiska media planner buyerów wzmocnili dział mediów i strategii Sigma Bis.

Agata Woźniak do Sigma Bis przeszła z Havas Media Group, gdzie pracowała ponad 5 lat. Była tam media plannerką.

Maksymilian Grabiński bezpośrednio przed dołączeniem do Sigmy też pracował w Havas Media Group. Przez niespełna rok był tam media expertem. Wcześniej był junior communication plannerem w Value Media (Group One).

Z kolei Magdalena Pilarczyk z kolei ostatnio pracowała przez ponad cztery lata w Media Data Mind jako media managerka. Wcześniej zawodowo związana była m.in. z OMD Poland, Omnicom Media Group, UM, Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]