SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research

Z zarządu spółki AGB Nielsen Media Research zajmującej się badaniem oglądalności telewizji została odwołana Karolina Zajdel-Pawlak, zastąpią ją tam Joanna Pełeszok. Zajdel-Pawlak pozostaje dyrektor zarządzającą NielsenIQ w Polsce.

Karolina Zajdel-PawlakArticle

- Zmiany w KRS wynikają z decyzji związanej z formalnym podziałem firmy Nielsen na dwa osobne biznesy, zgodnie z informacją przekazaną w listopadzie 2019 roku - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe koncernu Nielsen w Polsce.

Karolina Zajdel-Pawlak była członkiem zarządu AGB Nielsen Media Research od jesieni 2018 roku. Nadal zajmuje stanowisko dyrektor zarządzającej NielsenIQ w Polsce, objęła je jesienią ub.r.

Zajdel-Pawlak z grupą Nielsen ogółem jest związana od prawie 20 lat. W latach 2005-2008 była dyrektorem obsługi klienta, a potem pełniła szereg innych funkcji dyrektorskich, także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Specjalizuje się w projektach badawczych dla klientów z sektora dóbr szybkozbywalnych i handlu detalicznego. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Agnieszka Gosiewska prezesem AGB Nielsen Media Research

W zarządzie AGB Nielsen Media Research od połowy 2016 roku jest Katarzyna Rogowska-Kot, a w połowie 2019 roku funkcję prezesa objęła Agnieszka Gosiewska, zastępując Elżbietę Gorajewską, która po ponad 20 latach pracy w firmie odeszła na emeryturę.

Agnieszka Gosiewska jest też dyrektor zarządzającą Nielsen Media w Polsce.

W 2019 roku firma AGB Nielsen Media Research zanotowała wzrost przychodów operacyjnych o 4,9 proc. do 25,73 mln zł, a jej strata netto zmalała z 2,63 do 2,58 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tam
Ja nie wiem kiedy "wejdzie" "panel 3500 gospodarstw domowych" w Polsce... Może ktoś to wie... Nie wiem czy tzw. "covid" nie jest "wymówką" odnośnie czasu jego("panelu") "wejścia"...

Tak w ogóle to inną kwestią wymagającą doskonalenia w "pomiarze NAM" jest chyba, np.: "streaming meter", jeżeli chodzi o sam jego pomiar i "dane wyjściowe" w gospodarstwie domowym, ale i w ogóle by oglądalność, m. in. TV, była mierzona poza nim(gospodarstwem domowym) i by objętych nim("streaming metrem") było 100% osób - "panelistów" - posiadających jakikolwiek dostęp do Internetu.
odpowiedź