SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber z Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za „Godzinę jazdy na wózku”

Agencja 2012 wspólnie z Papaya Films i Sztengreber zdobyła statuetkę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.

Article

Zrealizowana przez Agencję 2012, wspólnie z Papaya Films i Sztengreber kampania społeczna „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii „Auto Świat” została nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii PR.

Kampania ta miała zwrócić uwagę na to, co powinno być najważniejsze w szkoleniu kierowców, czyli na naukę odpowiedzialności za kierownicę.

Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez Iwonę Bielecką.

Agencja 2012 dostała za ten projekt cztery nominacje - akcja znalazła się na shortlistach w kategoriach PR (w podkategoriach komercyjne usługi publiczne oraz kreatywna efektywna kampania), Outdoor oraz Promo&Activation.

Brązowy Lew dla Agencji 2012 za tą kampanię to druga zdobyta dotychczas statuetka dla polskiej agencji na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. Srebrnego Lwa dostała agencja FCB Warsaw za projekt „Smart bell” dla Axa Polska.

W poniedziałek o Lwy w Cannes walczyły też cztery inne prace z Polski: „Smart bell” agencji FCB Warsaw oraz „#Iwelcome-Live” agencji DDB&Tribal dla Amnesty International w kategorii Promo&Activation, projekt „Invisible book” agencji Walk dla Fundacji Kapucyńskiej w kategorii Print&Publishing oraz akcja Grey Group Poland dla Caritas Polska - „The biggest christmas choir”. Wszystkie znalazły się na listach nominowanych, ale nie otrzymały nagród.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber z Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za „Godzinę jazdy na wózku”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mixer
Nie film, a prawdziwa akcja, powtarzana wiele razy. Tak to powinno wyglądać. W Polsce jednak liczą się kampanie mało przemyślane.
9 8
odpowiedź