SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja 2012 przejmuje od Ogilvy&Mather obsługę reklamową piwa Żywiec

Agencja 2012 po wygranym przetargu zajmie się kompleksową obsługą reklamową marki piwa Żywiec produkowanego przez Grupę Żywiec. Dotychczas producent współpracował w tym zakresie z agencją Ogilvy&Mather.

Agencja 2012 wygrała przetarg organizowany przez Grupę Żywiec na obsługę jej flagowej marki w zakresie ATL - piwa Żywiec. Będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację wszystkich wariantów tego piwa.

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Z nieoficjalnych informacji wynika, że o obsługę tego brandu agencja 2012 walczyła z takimi agencjami, jak Effectica, Syzygy Warsaw i Young&Rubicam.

Nie podano na jak długo została zawarta umowa o współpracy.

Poprzednio przez prawie dwa lata obsługą reklamową marki Żywiec zajmowała się agencja Ogilvy&Mather. Kilka miesięcy temu marketer zdecydował się jednak na wybór nowego partnera do współpracy w tym zakresie i ogłosił przetarg. Powodem tej decyzji były zmiany personalne w agencji Ogilvy&Mather - w lipcu br. odszedł z niej Maciej Marasek, executive creative director.

Agencja Ogilvy&Mather była autorem platformy komunikacyjnej Żywca pod hasłem „Chce się Ż.”. Została również zaproszona do przetargu, ale ostatecznie nie wzięła w nim udziału.

Dołącz do dyskusji: Agencja 2012 przejmuje od Ogilvy&Mather obsługę reklamową piwa Żywiec

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Dopóki nie zaczną warzyć piwa zamiast je produkować to żadna agencja im nie pomoże.
odpowiedź
User
KRSiarz
Marasek jest wspolzalozycielem agencji 2012, a podobno Żywiec tylko z nim chcial pracowac. Przypadek?
odpowiedź
User
pewny
#Maraseffect
odpowiedź