Agencja 4Frame dla P&G w sieci Super-pharm

Agencja 4Frame przygotowała akcję shopper marketingową dlaProcter&Gamble w sieci aptek-drogerii Super-pharm, w którejudział wzięły marki z kategorii Health&Beauty Care.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja pod nazwą "Wielka Przemiana" wystartowała 15 listopada ipotrwa do końca roku. Klientki kupujące w Super-pharm mają szansęwygrać 5 metamorfoz, podczas których styliści zmienią ich wygląd.Akcja zakończy się 17 stycznia eventem finałowym w warszawskimcentrum handlowym Złote Tarasy.

Agencja 4Frame przygotowała koncept i mechanikę, zaprojektowałakreację i wyprodukowała materiały POS.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu