SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Art Meritum rozpoczęła współpracę z Novartisem

Art Meritum zwyciężyła w przetargu na przygotowanie kampanii reklamowej dla preparatu Vitalux, koncernu Novartis, który jest jedną z największych firm farmaceutycznych obecnych na polskim rynku. Zarówno liczba agencji uczestniczących w przetargu, jak i wysokość budżetu nie zostały ujawnione.

Jak to ma miejsce w przypadku tak specyficznego produktu jakim są leki OTC, możliwości agencji pozostają ograniczone. Z tego powodu Art Meritum zajęła się przygotowaniem oryginalnej reklamy prasowej oraz ulotek skierowanych do lekarzy i farmaceutów. Ich zadaniem jest przekonać lekarzy, za pomocą mocnego przekazu kreatywnego (keyvisualu) oraz faktów o schorzeniu, że problemy ze wzrokiem, a przede wszystkim AMD, czyli starcze zwyrodnienie plamki może w określonym wieku dotknąć każdego. Można tej chorobie zapobiegać, dlatego też Vitalux został przedstawiony, jako suplement przeznaczony do stosowania w codziennej diecie i "niezbędny element zdrowego widzenia".

Zaburzenia wzroku, czyli w tym przypadku utrata centralnego widzenia objawia się zanikiem środkowej części obrazu, w miejsce którego pojawia się czarna plamka. Zasada ta została wykorzystana do konstrukcji przekazu reklamowego. Na key visual składa się motyw wybrzeża morskiego, pozbawionego najbardziej charakterystycznego elementu - latarni morskiej, stąd słowa "Zobacz, co tracisz tracąc wzrok". Właśnie to miejsce z latarnią zostało pokryte czarna plamą. Rozwiązanie znajduje się poniżej - widać część, która dopiero uzupełnia zdjęcie. Oprócz tego w layoucie prasowym zastosowano motyw puzzli - jako uzasadnienie suplementacji - uzupełniając Vitaluxem codzienną dietę wzmacniamy wzrok.

Kampanii reklamowej preparatu Vitalux towarzyszą także działania Public Relations prowadzone głównie w prasie kobiecej, których realizacją zajął się dział PR Art Meritum.

Do głównych innych klientów Art Meritum z branży farmaceutycznej należą: Pfizer, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Polpharma, Boots Healthcare, Grünenthal GmbH, Berlin - Chemie, Janssen-Cilag.

Dołącz do dyskusji: Agencja Art Meritum rozpoczęła współpracę z Novartisem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl