Agencja d*fusion communication przez 5 kolejnych lat dla Microsoftu

Polski oddział firmy Microsoft postanowił przedłużyć współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją d*fusion communication. Umowę podpisano na pięć kolejnych lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja d*fusion communication przez 5 kolejnych lat dla Microsoftu

W dotychczasowej współpracy d*fusion realizowała strategie komunikacji dla poszczególnych produktów i usług oraz obszarów tematycznych, jak i działania media relations dla całej firmy. Ponadto zespół agencji odpowiedzialny jest za prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym.

- Rok wspólnych działań pozwolił nam wypracować wzajemnie korzystny model współpracy, w efekcie czego zdecydowaliśmy przedłużyć umowę na kolejne lata. Doceniamy innowacyjne podeście do komunikacji i wysoki poziom zaangażowania, jakie prezentują członkowie pracującego dla nas zespołu agencji.  Wierzymy, że kontynuacja współpracy z d*fusion communication pozwoli nam jeszcze bardziej efektywnie realizować cele strategiczne naszej firmy w zakresie komunikacji” - mówi Joanna Frąckowiak, PR Lead i rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft.

Z ramienia d*fusion communication dla Microsoft na stałe pracuje zespół w składzie: Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych