SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja GPD przygotowała nową kampanię dla Aviko

Właśnie rozpoczęła się nowa kampania produktów Aviko.

Jej celem jest kontynuacja budowy nowego wizerunku marki Aviko oraz promowanie szerokiego asortymentu produktów i nowości w portfelu produktów mrożonych: knedli z owocami, placków ziemniaczanych oraz pyz z mięsem

Od 26 września rusza kampania telewizyjna, która trwać będzie do 30 października br.

30 i 10 sekundowe spoty AVIKO promujące pyzy obecne będą w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat i TV4.

           

Od 1 do 30 października billboardy oraz citylighty będą zachęcać do zakupu nowości Aviko. Kreacja ma za zadanie podkreślenie apetyczności produktów oraz promowanie marki, która zachęca do wspólnego spędzania chwil przy posiłkach. Billboardy oraz citylighty pojawią się we wszystkich większych miastach z Polsce.

Zarówno kampania telewizyjna jak i outdoorowa kontynuuje ideę marki, którą wyraża hasło Spotkajmy się przy stole i skierowana jest głównie do kobiet, mieszkanek miast, posiadających rodziny.

Kreację do kampanii przygotowała Agencja Reklamowa GPD, za zakup mediów na potrzeby kampanii AVIKO odpowiada Starlink. Ze strony Aviko za projekt odpowiedzialny jest Tomasz Benkowski, Brand Manager.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja GPD przygotowała nową kampanię dla Aviko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl