SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)

Amerykańska agencja reklamowa Nail postanowił przekonać się w praktyce o tym, czy najbardziej kreatywne pomysły rzeczywiście przychodzą do głowy pod prysznicem. Żeby to sprawdzić zamontowała, prysznic we własnym pokoju spotkań.

Prysznic został zamontowany na ścianie salki konferencyjnej przez fachowców, którzy dodatkowo wyłożyli ściany płytkami łazienkowymi.

Po zakończeniu prac zespół kreatywny działającej w Providence agencji Nail zebrał się na spotkaniu w pokoju, który tymczasowo otrzymał przewrotną nazwę „(b)Rainstorm”. Po rozpoczęciu narady szef agencji bez zbędnego wahania zdjął prysznic z uchwytu i spokojnie polewał nim zarówno siebie, jak i swoich współpracowników. Większość z nich zniosła ze stoickim spokojem potoki wody lejące się na głowę, choć niektóre panie miały kłopot związany z rozpływającym się i szczypiącym w oczy makijażem.

Trudno powiedzieć czy zastosowanie prysznica na dłuższą metę pozytywnie wpłynęło na kreatywność zespołu. Z pewnością jednak zarejestrowany na filmie eksperyment szefów Nail robi wrażenie.

Dołącz do dyskusji: Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
D-sub
Jak przyjeżdżam rowerem do pracy 16 km (cały rok), to biorę prysznic i natleniony i zrelaksowany zabieram się do roboty. Plan dnia i ważniejsze decyzje rozważam jeszcze pod prysznicem.
Mój pracodawca nie bawi się w takie hocki-klocki jak w materiale, po prostu dba o zwykłe warunki socjalne i naturalne potrzeby pracowników. To wszystko.
odpowiedź
User
czarek
boski pomysł
odpowiedź