Agnes Chu przechodzi z Disney+ do Conde Nast. Zastąpi na stanowisku Orena Katzeffa

Agnes Chu, obecna szefowa programowa w serwisie Disney+ odchodzi ze stanowiska. Menedżerka będzie odpowiedzialna za treści wideo w koncernie Conde Nast, zastąpi Orena Katzeffa, który ma sprawować inne funkcje w ramach firmy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Agnes Chu przechodzi z Disney+ do Conde Nast. Zastąpi na stanowisku Orena Katzeffa
Agnes Chu

Serwis Disney+ zadebiutował na rynku w listopadzie 2019 r. i szybko osiągnął sukces. Należąca do Disneya platforma w ciągu jednego dnia po premierze w USA zdobyła 10 mln subskrybentów, zaś po pięciu miesiącach liczba użytkowników Disney+ przekroczyła 50 mln.

Odchodzi szefowa programowa

Teraz zapowiedziano że w kierownictwie Disney+ nastąpią istotne zmiany. Ze stanowiska odchodzi bowiem Agnes Chu, obecna szefowa programowa tego serwisu.

Agnes Chu pracuje w koncernie Disneya od 2008 r., zaczynała jako twórca filmów dokumentalnych. Przez wiele lat była prawą ręką Boba Igera, szefa Disneya, później stałą się odpowiedzialna za treści oferowane w ramach Disney+, także za oryginalne produkcje udostępniane w tym serwisie.

Chu odniosła na tym polu sukces, o czym może świadczyć bardzo dobry odbiór przez widzów serialu „The Mandalorian”, a także nominacje które Disney uzyskał w obecnej edycji nagród Emmy.

Zgodnie z doniesieniami Agnes Chu od początku września 2020 r. będzie zarządzała treściami wideo w serwisach należących do koncernu Conde Nast, takich jak New Yorker, Wired, Vogue czy Vanity Fair.

Agnes Chu zastąpi na stanowisku Orena Katzeffa, który niedawno spotkał się z zarzutami o zachowania rasistowskie, nie został jednak zwolniony z Conde Nast. Ma objąć w firmie inne stanowisko, szczegółów w tej sprawie nie ujawniono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu