Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media
Agnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media Polska

Do zadań Kos-Podlaskiej należy realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportuje do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.

Poprzednio Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-instyle-w-polsce-burda-skupia-sie-na-elle-glamour-i-gali,7171194121684609a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style