SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.

Agnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media Polska Article

Do zadań Kos-Podlaskiej należy realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportuje do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.

Poprzednio Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Timi
Od razu współczuje, biore popcorn i odliczam do finalu ;)
17 9
odpowiedź
User
Fffff
Gratulacje Aga :) dobrze ze odeszłaś z wiejskiej
13 10
odpowiedź
User
Ej no
Myśle ze wasze komentarze są nie fajne, pracowałam co prawda tylko trochę z Agnieszką, ale praca była profesjonalna, bez zbędnych emocji i nie mam żadnych zastrzeżeń, wiele innych osób na kierowniczych stanowiskach o których pisze się na WM ma znacznie mniej zdolności
8 11
odpowiedź
User
Magda
Gratulacje i trzymamy kciuki za nowe wyzwania
8 8
odpowiedź
User
Wspołpracownik
Ulga dla Edipresse ale koszmar dla Burda. Skąd pomysł? To człowiek, ktory nie powinien miec kontaktu z ludźmi a jeszcze zarządzanie... na prawde współczuje!
9 8
odpowiedź