SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Agnieszka Kosik pozostanie w branży marketingowej. Stawia na „rozwój w obszarze digital”

Agnieszka Kosik, obecnie CEO domu mediowego MediaCom Warszawa (należy do GroupM) po odejściu z niej pozostanie w branży marketingowej.

Article

Kosik po 15 latach pracy w MediaCom Warszawa rozstaje się z tą firmą - pracować w niej będzie do końca lipca br. Zastąpi ją Jakub Kossut, obecnie chief operating officer.

- Podjęłam decyzję o odejściu i kontynuacji kariery poza siecią MediaCom i GroupM. Chcę się nadal rozwijać i kontynuować swój rozwój w obszarze digital. I to będę spełniać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.

Nazwę nowego miejsca pracy ujawni dopiero w sierpniu br. Zapowiada, że zostanie w branży marketingowej, ale nie będzie to agencja mediowa. - Nie idę do konkurencji. Uważam, że MediaCom jest jedną z najlepszych agencji mediowych na polskim rynku i w każdej innej agencji trudno byłoby mi się jeszcze czegoś nauczyć. Idę tam, gdzie będę mogła się rozwijać i będę mieć nowe wyzwania, kompletnie inne niż te dotychczasowe - zdradza Agnieszka Kosik.

Agnieszka Kosik w Mediacom pracuje od 2003 roku. Przez trzy pierwsze lata pełniła funkcję managing directora. Potem przez ponad rok była managing directorem należącej do Mediacomu spółki Guideline. Stanowisko CEO agencji objęła w 2008 roku.

Wcześniej związana była z OMD Poland - w tej agencji mediowej pracowała w latach 1993 -2003 przechodząc wszystkie stanowiska: od plannera do managing directora.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kosik pozostanie w branży marketingowej. Stawia na „rozwój w obszarze digital”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roman
FB
4 0
odpowiedź
User
internauta
Aha, no to fajnie.
3 0
odpowiedź
User
Ala ma kota
Miejmy nadzieję, że nie zaniedba rozwoju w pozostałych obszarach.
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing