Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka w Creative Studio LiquidThread

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread (Publicis Groupe), którym zarządza Piotr Długołęcki jako creative studio director, dołączyli Agnieszka Soczewka na stanowisku senior art director i Tomasz Sujka w roli senior graphic designera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka w Creative Studio LiquidThread

Soczewka i zajmują się bieżącymi projektami dla klientów agencji i projektami new business.

Agnieszka Soczewka, senior art director w LiquidThread, ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Miała przyjemność pracować jako Art Director dla polskich i międzynarodowych agencji m.in. dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Young & Rubicam. Tworzyła komunikację dla wielu lokalnych i globalnych marek, były to między innymi: Lexus, Milka, T-Mobile, Orange, Toyota, Nikon, PZU, Danone, P&G, Skandia, Visa, TP, Carlsberg, Tyskie, DuPont, Wedel, Old Spice, Tymbark, BPH, Kubuś, Novartis, Somersby, RWE, Grześki, Nizoral, Agora, BNP Paribas, PKO BP, Jogobella. Jej projekty były niejednokrotnie nagradzane statuetkami w uznanych konkursach reklamowych np. Effie czy Kreatura.

Tomasz Sujka, senior graphic designer w LiquidThread ma ponad 21 lat doświadczenia w branży reklamowej.  Realizował projekty DTP, ale od dłuższego czasu zgłębia tajniki digitalu i UI Designu. Duża cześć jego prac to projekty dla branży Incentive oraz Superfoods. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?