SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora otwiera kolejny lokal sieci Papa Diego, tym razem w Forum Gdańsk

W czwartek, 22 listopada br. Agora uruchomiła kolejny lokal sieci Papa Diego, tym razem w centrum handlowym Forum Gdańsk. Pierwszy wystartował w połowie listopada w Katowicach. W restauracji można zjeść dania kuchni meksykańskiej.

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts - firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych - Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge czy Hard Rock Cafe.

W lokalu można zjeść dania kuchni meksykańskiej: tacos z salsami, m.in. mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas czy burrito z kurczakiem w korzennym sosie mole. W ofercie dostępne są także warianty meksykańskich dań z dorszem. Na deser dostępna jest natomiast churros z waniliowym sosem czekoladowym.

Na gości czekają także sosy z pikantnych papryczek, które wyciskają łzy podczas ich jedzenia (przed ich spróbowaniem trzeba podpisać oświadczenie).

Papa Diego w Forum Gdańsk znajduje się w strefie restauracyjnej centrum handlowego, na poziomie drugim.

Oferta dla klientów kina Helios

Odwiedzający Forum Gdańsk, którzy skorzystają zarówno z usług Papa Diego, jak i multipleksu Helios, mogą skorzystać z oferty: każdy, kto w restauracji pokaże papierowy lub elektroniczny bilet do kina, otrzyma gratis do zamówienia porcję churros. Z kolei w każdy poniedziałek do burrito dodawane są małe nachosy za pół ceny, a w każdy wtorek zestawy tacos składają się nie z trzech, a czterech tacos.

Papa Diego w Forum Gdańsk to drugi lokal sieci restauracyjnej - pierwszy od tygodnia działa w galerii Libero Katowice. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Poznaniu (Posnania), Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura) i Katowicach (Galeria Katowicka).

W wynajmie powierzchni spółka korzysta z doradztwa agencji Colliers International, która współpracuje także z siecią Helios. Funkcję korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął natomiast Rafał Sanetas, który ma doświadczenie jako manager i szef kuchni m.in. z Hard Rock Cafe. Za wystrój lokali odpowiada stołeczna pracownia architektoniczna KDesign, a koncept marki oraz elementy identyfikacji wizualnej zostały wypracowane wraz z warszawską agencją brandingową Mamastudio.

Wzrost wpływów sprzedażowych Grupy

W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Agora zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 2,9 proc. do 258,8 mln zł oraz 2,8 mln zł straty netto (wobec 1,6 mln zł straty rok wcześniej). Wzrosły przychody należących do niej firm AMS i Yieldbird, a zmalały wpływy z radia, druku i „Gazety Wyborczej”.

Do wzrostu wpływów Grupy w minionym kwartale najbardziej przyczyniły się wyższe przychody z kin Helios oraz sprzedaży usług reklamowych. Wpływy Heliosa z biletów zwiększyły się o 15,5 proc. do 55 mln zł, a ze sprzedaży barowej - o 12,8 proc. do 21,1 mln zł. Natomiast przychody z reklamy kinowej zmalały o 16,1 proc. do 7,8 mln zł.