Agora już nie chce burgerowni. Ruszyły negocjacje

Należąca do Agory firma Helios zaczęła negocjacje dotyczące sprzedaży posiadanych udziałów spółki Step Inside, zarządającej jako franczyzobiorca kilkunastoma lokalami z sieci gastronomicznej Pasibus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agora już nie chce burgerowni. Ruszyły negocjacje
Zdj. materiały prasowe Agory

- Rozpoczęcie opisanych powyżej negocjacji nie oznacza, że dane negocjacje zakończą się ustaleniem ostatecznych warunków zbycia udziałów w Step Inside - podano w komunikacie giełdowym Agory.

Helios we właściciela Pasibusa zainwestował na przełomie 2019 i 2020 roku. Na koniec ub.r. miał 83,1 proc. udziałów tej spółki.

Przychody grupy Agora z działalności gastronomicznej w ub.r. wyniosły 43 mln zł, o 12,3 proc. więcej niż rok wcześniej. - Miało to związek ze wzrostem wpływów z działalności spółki Step Inside odnotowanym przede wszystkim dzięki wzbogaceniu oferty i towarzyszącym temu działaniom promocyjnym - wskazano w sprawozdaniu grupy Agora. W czwartym kwartale Agora dokonała odpisu w kwocie 0,7 mln zł w związku z zamknięciem lokalu Pasibus w Kaliszu.

We wrześniu ub.r. Tomasza Bilika w zarządzie Step Inside zastąpił Tomasz Jagiełło, prezes Heliosa i członek zarządu Agory.

Spółka Step Inside jako franczyzobiorca zarządza mniejszą częścią sieci Pasibus (na koniec 2022 roku 12 lokalami), należącej do spółki Pasibus (do wiosny 2022 roku działającej pod nazwą Food For Nations). Cała sieć Pasibus obecnie liczy 27 lokali, z których 10 działa we Wrocławiu.

Step Inside w ub.r. przy 43,73 mln przychodów zanotowała 670 tys. zł straty netto. Na koniec ub.r. miała 23,2 mln zł aktywów trwałych i 4,65 mln zł obrotowych, a jej zobowiązania wynosiły 37,86 mln zł (z czego 14,76 mln zł do spłaty w br.).

W 2022 rok przy 38,61 mln zł wpływów zanotowała 4,71 mln zł straty netto, rok wcześniej - 28,8 mln zł przychodów i 2,82 mln zł straty netto, a w 2020 roku - 17,02 mln zł wpływów i 5,49 mln zł straty netto.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu