Była rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego współpracuje z “Gentlemanem”

Aida Bella, była dyrektorka departmanentu komunikacji korporacyjnej i dyrektorka biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego rusza z nowym projektem, do pracy nad którym zaprosił ją naczelny magazynu “Gentleman”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Była rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego współpracuje z “Gentlemanem”
fot. Bartosz Maciejewski

Aida Bella z Totalizatorem Sportowym rozstała się w kwietniu br. Pracowała tam 8 lat. 

Teraz rusza z nowym projektem pod hasłem “Bella. Piękniejsza strona sportu”. To wspólny projekt z magazynem “Gentleman” - Aidę Bellę zaprosił do niego redaktor naczelny tego tytułu Jarosław Ziobrowsk". 

„Kto mnie choć trochę zna, ten wie, że jestem osobą zadaniową i bardzo lubię podejmować nowe wyzwania! A kiedy te wyzwania łączą się ze sportem – bez chwili zastanowienia daję się namówić na stworzenie czegoś nowego i czegoś, co wymaga wyjścia ze swojej strefy komfortu - napisała na LinkedIn Aida Bella. 

Projekt ten to nowy cykl podcastów dla magazynu “Gentleman”, w których "kobieta ze świata sportu rozmawia z kobietami ze świata sportu. O życiu, biznesie, motoryzacji i o wielu innych – ciekawych tematach, których wspólnym mianownikiem jest właśnie sport” – informuje Aida Bella.

Projekt ma wystartować wkrótce, a pierwsza rozmowa pojawi się YouTube. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję