Była rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego współpracuje z “Gentlemanem”

Aida Bella, była dyrektorka departmanentu komunikacji korporacyjnej i dyrektorka biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego rusza z nowym projektem, do pracy nad którym zaprosił ją naczelny magazynu “Gentleman”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Była rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego współpracuje z “Gentlemanem”
fot. Bartosz Maciejewski

Aida Bella z Totalizatorem Sportowym rozstała się w kwietniu br. Pracowała tam 8 lat. 

Teraz rusza z nowym projektem pod hasłem “Bella. Piękniejsza strona sportu”. To wspólny projekt z magazynem “Gentleman” - Aidę Bellę zaprosił do niego redaktor naczelny tego tytułu Jarosław Ziobrowsk". 

„Kto mnie choć trochę zna, ten wie, że jestem osobą zadaniową i bardzo lubię podejmować nowe wyzwania! A kiedy te wyzwania łączą się ze sportem – bez chwili zastanowienia daję się namówić na stworzenie czegoś nowego i czegoś, co wymaga wyjścia ze swojej strefy komfortu - napisała na LinkedIn Aida Bella. 

Projekt ten to nowy cykl podcastów dla magazynu “Gentleman”, w których "kobieta ze świata sportu rozmawia z kobietami ze świata sportu. O życiu, biznesie, motoryzacji i o wielu innych – ciekawych tematach, których wspólnym mianownikiem jest właśnie sport” – informuje Aida Bella.

Projekt ma wystartować wkrótce, a pierwsza rozmowa pojawi się YouTube. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa