Akcesoria B. do sprzętu Apple promowane przez iSpot pod hasłem „for human B.”

iSpot, polska sieć sklepów ze sprzętem Apple, wprowadziła nową markę premium akcesoriów i urządzeń do tych produktów - B. Za przygotowanie jej strategii i identyfikacji wizualnej odpowiadała agencja TBWA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Akcesoria B. do sprzętu Apple promowane przez iSpot pod hasłem „for human B.”

Marka B. obejmuje trzy grupy produktów: B.safe to akcesoria ochronne, zabezpieczające telefon przed uszkodzeniami i dostarczające unikalnych funkcjonalności (np. etui magnetyczne, do którego opcjonalnie można zakupić dedykowany uchwyt samochodowy), B.on - dodatki takie jak power banki i ładowarki oraz B.me -designerskie dodatki pozwalające wyrazić przez konkretny wzór indywidualny styl użytkownika.

Opakowania każdej z nich zostały oznaczone innym kolorem: B.safe - zielonym, B.on - żółtym, B.me - czarnym. Hasło główne całej marki to: „for human B.”.

Za przygotowanie koncepcji marki B., jej identyfikacji wizualnej i pilotażowych opakowań poszczególnych grup produktów odpowiadała agencja TBWA. - Chcąc wyróżnić markę akcesoriów i urządzeń do produktów Apple na rynku zdominowanym przez dane techniczne, zdecydowaliśmy się na komunikację wykorzystującą emocje i opartą na założeniu, że aktualnie telefon jest wyrazem naszej osobowości - opisuje Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu