MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel

Firma Akzo Nobel, właściciel m.in. marki farb Dulux, rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę jej budżetu mediowego. Powierzyła to zlecenie agencji MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel

Przetarg trwał od pięciu miesięcy. Firma nie podała liczby i nazw jego uczestników. Obejmował on w głównej mierze największe rynki, na których działa firma, m.in. Chiny, Wielką Brytanię, Indonezję i Indie. Z szacunków wynika, że marketer wydaje globalnie na reklamy ok. 60 mln funtów rocznie.

AkzoNobel zdecydował się powierzyć globalny budżet mediowy agencji MediaCom. Pracowała już ona dla marketera w zakresie planowania i zakupu mediów, m.in. w Wielkiej Brytanii i na większości rynków regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Teraz agencja rozszerza współpracę o Argentynę, region MENA i RPA.

W Polsce media do kampanii markek Akzo Nobel planuje i kupuje MediaCom Warszawa.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?