SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,38 mln widzów „Alarmu!” w tym roku w TVP1

W tym roku „Alarm!” ogląda średnio 1,38 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji niemal się nie zmieniła - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 4 stycznia do 26 kwietnia 2021 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,38 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,48 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,85 proc. w grupie 16-49 i 6,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 10 lutego. Śledziło je średnio 2,51 mln osób. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu!” wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 24 kwietnia 2020 roku w TVP1 wyniosła 1,41 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,25 proc., 5,76 proc. i 6,79 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 30 tys. widzów, ale minimalnie wzrósł jego rynkowy udział w 4+.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.

Cykl prowadzą Jacek Łęski i Agnieszka Świdzińska.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,38 mln widzów „Alarmu!” w tym roku w TVP1

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oknem na maksa
Taka sama myślę i wymyślam...... I pytam, dlaczego w takich programach jak alarm tvp1 czy interwencja Polsat, 90 proc tematów jest zerżnietych z neta,? Ktoś zna odpowiedź na moje pytanie?
odpowiedź
User
Kamak
lepsza uwaga TVN tego nie przebije ogladalnosc
odpowiedź
User
Kasia
nie ogladam tego
odpowiedź