Albedo wzmacnia szeregi

Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło siedemnowych osób. Zasilone zostały działy: client service, fulfillmentoraz kreacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Joanna Fabisz, która objęła stanowisko Graphic Designer,dotychczasowe doświadczenia zdobywała w agencjach Soul and Mind,Strongform oraz V&P. Pracowała przy projektach dla takichklientów jak: Lidl, Zielona Budka, Scandinavian Tobacco, Nivea orazEra.

Nową osobą w kreacji jest także Łukasz Matusz - również GraphicDesigner - trafił do Albedo z agencji reklamowej Fresh, gdzieodpowiedzialny był za kreację dla Nestle Pacyfic, Nivea orazJutrzenki.

W dziale fulfillment na stanowisku Fulfillment and ProductionExecutive rozpoczął pracę Łukasz Fidych. Przed przyjściem doAlbedo studiował na Wyższej Szkole Bankowej oraz w Sydney naAustralia Catholic University na kierunku MBA General.

Nowy Account Executive - Jakub Skitek - szlify accounckiezdobywał w innych poznańskich agencjach, w których zajmował sięobsługą m.in. takich marek jak Wrigley oraz Nivea. W Albedo będzieodpowiedzialny za projekty związane z nowym klientem - firmąRamirent.

Na stanowiskach Junior Account Executive do zespołu Albedodołączyły trzy studentki Akademii Ekonomicznej w Poznaniu: IzabelaMaziuk, Karolina Mackiewicz oraz Gosia Kłys. Do ich zadań należywsparcie zespołów obsługujących takich klientów Albedo jak: Henkel,Indesit oraz Philips Lighting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta