Aleph rozszerza współpracę ze Spotify na ponad 80 rynków

Globalna firma Aleph zajmująca się reklamą cyfrową oraz serwis Spotify rozszerzają partnerstwo, dzięki któremu Aleph zostaje wyłącznym partnerem reklamowym platformy na ponad 80rynkach, zapewniając dostęp do ponad 20 tys. reklamodawców.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Aleph rozszerza współpracę ze Spotify na ponad 80 rynków

Spotify Advertising unowocześnia swoją technologię reklamową, wzmacni arelacje partnerskie i rozwija kompetencje zespołów aby ułatwić reklamodawcom proces tworzenia, zakupu, pomiaru oraz optymalizacji kampanii. 

Aleph jest partnerem Spotify od 2013 roku, kiedy to rozpoczęła się współpraca tych firm na 4 rynkach. Nowa umowa rozszerza tę współpracę na ponad 80 rynków i obejmuje pełne wsparcie Aleph: od sprzedaży lokalnych mediów, przez rozwiązania płatnicze i wsparcie kreatywne, po automatyzację napędzaną skutecznością. Celem jest efektywna monetyzacja powierzchni reklamowej Spotify oraz skuteczne łączenie marek z reklamodawcami

Zespoły Aleph będą miały dostęp do Spotify Ads Managera, aby poprowadzić reklamodawców i agencje do wykorzystania pełnego potencjału platformy w zakresie formatów reklamowych i możliwości targetowania, zapewniając, że mogą dotrzeć do słuchaczy w kluczowych momentach, np. podczas treningu,pracy czy w drodze – czyli wtedy, gdy są oni najbardziej zaangażowani.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu