Alert Media Communications ma nowe logo

Agencja public relations Alert Media Communications zmieniła identyfikację wizualną i logotyp. Pretekstem jest dwudziestolecie agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Alert Media Communications ma nowe logo

Alert Media Communications ma nową identyfikację wizualną i logo.

- Dotychczasowy logotyp znakomicie się sprawdzał się przez całe dwie dekady – wciąż graficznie wyglądał wyraziście. Precyzyjnie skonstruowany dawał rozpoznawalność i trafnie komunikował atrybuty marki Alert Media. Nowe logo to wersja uwspółcześniona na potrzeby estetyki lat dwudziestych naszego wieku – powiedział Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communcations. 

Nowy logotyp agencji wciąż oparty jest o dwa kolory marki: pomarańczowy – symbolizujący kreatywność i podejście „out-of-the-box" oraz szary – wskazujący na solidność oraz wysoki poziom know-how i jakości wykonywanych usług.

Stare logo agencji:

Nowe Logo agencji:

grafika

- Po 20 latach w identyfikację wizualną włożyliśmy więcej wyrafinowania i dynamiki. Kluczowy pozostał sygnet logotypu w postaci splotu w centrum graficznej emanacji brandu Alert Media. Ten splot to relacje. Dobrze tworzone relacje. Trwałe. Zawsze będą w jądrze naszej marki, agencji, naszego zespołu – dodał Adam Łaszyn.

Autorem nowej wersji logotypu Alert Media jest warszawska graficzka Taisa Mikołajczyk, z którą agencja współpracuje od ponad 15 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]