Instagram nie chce u siebie treści z TikToka

Algorytm Instagram nie będzie promował w swojej sekcji Reels wideo repostowanych z innych platform, w tym z TikToka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Instagram nie chce u siebie treści z TikToka

Instagram poinformował o zmianach w swoim algorytmie i sposobie rekomendowania treści w Reels użytkownikom. Serwis zaleca umieszczanie użytkownikom filmów w orientacji pionowej z muzyką z biblioteki Instagrama lub ścieżką dźwiękową z Reels.

Nowe zalecenia Instagram Reels

Publikowane materiały będą także sprawdzane przez algorytm pod kątem tego, czy nie pochodzą z serwisów trzecich - jak na przykład TikToka. Takie filmy nie będą usuwane, ale nie będą również premiowane przez algorytm i proponowane w trendach. Instagram wyjaśnia, że nie chce być "witryną sklepową dla konkurencyjnego serwisu" .

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instagram-stories-jak-w-tiktoku ##

Tak często nie będą polecane także filmiki w większości pokryte tekstem, zamazane, ze znakiem wodnym lub logo bądź obramowaniem.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Instagrama, zmiany w algorytmie to wynik badań fokusowych na użytkownikach. Wynika z nich, że część użytkowników Reels  miało "mniej satysfakcjonujące" doświadczenia z treściami pokrytymi tekstem bądź repostowanymi z TikToka.

Funkcjonalność Reels istnieje na Instagramie od 2019 roku. W założeniu  przypomina TikToka - pozwala na publikowanie 15-sekundowych filmików z muzyką i efektami specjalnymi.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii