SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alicja Górka-Pruszczak rzeczniczką prasową Volvo Car Poland

Alicja Górka-Pruszczak przejęła od Stanisława Dojsa obowiązki rzecznika prasowego Volvo Car Poland. 

Alicja Górka-Pruszczak Alicja Górka-Pruszczak

Stanisław Dojs po niespełna 11 latach - dołączył do firmy pod koniec 2012 roku - zdecydował się na zmianę zawodową. Był odpowiedzialny za komunikacyjną stronę wprowadzenia kilkunastu modeli Volvo na rynek, działania sponsoringowe i partnerskie oraz liczne działania z zakresu komunikacji korporacyjnej. Deklaruje, że pozostaje w bliskiej jego sercu branży, a szczegóły przedstawi wkrótce.

Z Big Picture do Volvo

Alicja Górka-Pruszczak przez ostatnie dwa lata kierowała zespołem komunikacji korporacyjnej po stronie agencji Big Picture. W Volvo Car Poland będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki Volvo w Polsce, w tym za zarządzanie biurem prasowym, content marketing, eventy, komunikację wewnętrzną i projekty specjalne. W najbliższym czasie przed nią wprowadzanie na rynek nowych modeli elektrycznych Volvo EX30 i Volvo EX90.

Jej ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje głównie strategiczne doradztwo komunikacyjne, doradztwo antykryzysowe oraz prowadzenie szkoleń medialnych. Planowała oraz odpowiadała za zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi, także w zakresie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju dla firm z sektora logistyki i motoryzacji, finansów i usług profesjonalnych, technologii, nieruchomości oraz FMCG.

Agencyjne doświadczenie zebrała w agencjach Havas PR, MSL Group, Weber Shandwick oraz On Board - ECCO International Communications Network czy Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Dołącz do dyskusji: Alicja Górka-Pruszczak rzeczniczką prasową Volvo Car Poland

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kuchcik
Wrzucacie jego nazwisko w Google i już wiecie, gdzie przechodzi.
0 0
odpowiedź
User
Współpracownicy
Duża strata dla Volvo. Na miejsce Stacha przychodzi pani bez jakiejkolwiek wiedzy i doświadczenia w branży moto, która została zwolniona z dwóch ostatnich agencji PR w których pracowała za brak efektów. Zobaczymy jak sobie poradzi tutaj, ale więcej niż roku nie dajemy.
0 0
odpowiedź
User
Marcel
A więc to Volvo będzie kolejna firma, które zaliczy dołek dzięki i górce.
0 0
odpowiedź