Alicja Lewandowska-Wolińska zarządza agencją Burson Poland

Alicja Lewandowska-Wolińska objęła funkcję dyrektorki zarządzającej agencji Burson Poland (wcześniej Hill & Knowlton Poland). Monika Podsiadło-Glińska została dyrektorką ds. obsługi klientów (client service director), a Michał Piątkiewicz awansował na stanowisko associate director. Nowe stanowiska zajęło także pięcioro innych konsultantów agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Alicja Lewandowska-Wolińska zarządza agencją Burson Poland
Alicja Lewandowska-Wolińska, Monika Podsiadło-Glińska, Michał Piątkiewicz

Alicja Lewandowska-Wolińska, dotychczas client service & corporate communications director, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej i w tej roli będzie odpowiadać za realizację celów biznesowych agencji i nadzorować kluczowe działania operacyjne Burson Poland. 

W szczególności zajmie się rozwojem oferty agencji, w tym szkoleń z wystąpień publicznych i grupowych symulacji scenariuszy kryzysowych, oraz wdrażaniem nowych rozwiązań dostępnych od teraz dla polskich klientów w ramach globalnej marki Burson. Lewandowska-Wolińska ma 15 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zapewnia klientom strategiczne doradztwo, zarządza komunikacją kryzysową i prowadzi szkolenia. Z Burson (wcześniej Hill & Knowlton) jest związana od 8 lat.

Awanse w Burson Poland

Funkcję client service director objęła Monika Podsiadło-Glińska, dotychczasowa account director w dziale komunikacji konsumenckiej. W nowej roli, oprócz kontynuacji dotychczasowych zadań i nadzoru nad działem zajmującym się komunikacją marek do masowych odbiorców, będzie odpowiadać za zapewnienie klientom Burson Poland wysokiego standardu obsługi oraz najlepszego doświadczenia pracy z agencją, wspierając i szkoląc w tym zakresie konsultantki i konsultantów ze wszystkich działów.  

Podsiadło-Glińska pracuje w branży public relations od ponad 14 lat, w tym od 8 lat w Burson (H&K). Zakres jej specjalizacji obejmuje komunikację konsumencką, ze szczególnym uwzględnieniem handlu i e-commerce oraz kampanie edukacyjne i społeczne.

Michał Piątkiewicz, wcześniej senior advisor w dziale New Economy Practice, od lipca awansował na stanowisko associate director i będzie odpowiadać za dalszy rozwój know how agencji w obszarze nowych technologii. Niezmiennie będzie liderem istniejących projektów z branży tech i doradcą w tym sektorze dla pozostałych zespołów.

Od lipca w Burson Poland nowe stanowiska objęli również: Helena Nawrocka, associate w dziale Public Affairs; 3 osoby w dziale Corporate: Aleksandra Dominiczak, account executive, Paulina Habina, account executive oraz Dymitr Czykanenko, junior account executive. Z kolei od czerwca stanowisko studio managerki objęła Weronika Rosik, która kieruje pracą wewnętrznego studia graficzno-kreatywnego Burson Warsaw Creative Studio.

W połowie czerwca br. agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły siły i teraz działają pod jedną marką Burson. Tym samym w ramach Grupy WPP powstała największa agencja PR na świecie. W Polsce ta fuzja przejawia się rebrandingiem agencji Hill and Knowlton na Burson.

Polski oddział Burson specjalizuje się w złożonych projektach komunikacyjnych dla największych firm i dojrzałych startupów, z naciskiem na komunikację korporacyjną, wsparcie komunikacji transformacji i zarządzanie kryzysowe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej