Zmiany w zarządzie Allegro Agency

Anna Rabczuk i Wojciech Ostrowski dołączają do zarządu Allegro Brand Experience Agency.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Zmiany w zarządzie Allegro Agency

Anna Rabczuk dołączyła do zarządu Allegro Brand Experience Agency jako growth partner.

„Całe moje dotychczasowe życie zawodowe orbitowało wokół agencji sieciowych tj. Grey, Saatchi&Saatchi, Publicis. Z perspektywy czasu niezmiernie doceniam zdobyte doświadczenie. Teraz czuję, że mogę wykorzystać dotychczasową wiedzę i przełożyć ją na rozwój strategiczny w nowych obszarach” – skomentowała w mediach społecznościowych Rabczuk.

Rabczuk z agencją związana jest od ponad roku w roli chief growth officera. Była odpowiedzialna za rozwój strategii i wyniku agencji. Wcześniej dekadę pracowała w Publicis Worldwide Poland m.in. jako  integrated communication & business director. Była też związana z Peugeot, Saatchi&Saaatchi. 

Wojciech Ostrowski w zarządzie w Allegro Agency obejmuje stanowisko operations partner. Z firmą związany jest od ponad 14 lat. Zaczynał w 2010 lipcu jako junior account manager w departamencie public relations. Stopniowo awansował, w styczniu 2020 roku objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji. Odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji, zarządzanie i wdrożenia strategii komunikacji dla klientów. Pracował dla takich marek i firm jak Orlen, Anwil, Empik, Coca-Cola, Samsung, T-Mobile. 

Justyna Dąbrowska
Autor artykułu:
Justyna Dąbrowska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej