Allegro reklamuje modę na wiosnę

Wystartowała wiosenna kampania reklamowa Allegro prezentująca artykuły odzieżowe. Akcja obejmuje prasę i internet.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W kampanii Allegro promowane są działy tego serwisu, w których można kupić odzież (także dziecięcą), biżuterię i dodatki. Reklamy pokazują zmiany, jakie w tym roku nastąpią w modzie i co warto mieć w swojej garderobie. Przekazy skupiają się na trzech głównych trendach z których każdy łączy wiosenne kolory, dodatki i makijaż.

- Kampanię fashion wsparliśmy elementami beauty, które w połączeniu z trendami modowymi pozwolą uzyskać efekt wprost z pokazów największych domów mody - opisuje Anna Adrian, kierownik zespołu marketingu Allegro.pl.

Akcja obejmuje reklamy w internecie (strony Allegro, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, strony z sieci Afilo, Netsales, Goldbach Audience i Inmobi, serwisy społecznościowe, GG) oraz w prasie (m.in. „Mamo to ja”, „Świat Kobiety”, „Elle”, „Cosmopolitan”, „Glamour”, „Grazia”, „Hot Moda & Shopping”, „Twój Styl - Shopping”, „Men's Health”, „Viva!” czy „Joy”).

grafika

Dodatkowo 15 kwietnia wystartuje konkurs dla początkujących blogerów modowych -”Trzymaj Fashion”. Zadaniem uczestników, prowadzących blogi modowe, będzie stworzenie stylizacji w jednym z trzech najmodniejszych w tym sezonie stylów (kontrasty, denim, neon), i zaprezentowanie jej na swoim blogu. Zaproponowane stylizacje ocenią popularni blogerzy modowi: Mr. Vintage, Macademian Girl i Charlize Mystery, a autorzy najlepszych kreacji otrzymają nagrody, m.in. udział w dwudniowych warsztatach z udziałem jurorów i profesjonalnego fotografa.

grafika

Kampania potrwa do 26 maja. Przygotował ją zespół marketingu Allegro.pl we współpracy z Aliganza Fashion Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu