„Nawet 365 przesyłek za 49 zł” w reklamach Allegro Smart! (wideo)

Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowały spółki 23Heroes, F25 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Nawet 365 przesyłek za 49 zł” w reklamach Allegro Smart! (wideo)

Kampania podkreśla, że cena Allegro Smart! - 49 zł za maksymalnie 365 dostaw przez rok i 39 zł za 180 przez 6 miesięcy - równie niska jak niektórych produktów codziennego użytku. W spotach ze zdziwieniem dochodzą do tego wniosku różni bohaterowie.

 

Allegro Smart!, wprowadzone przez Allegro w poniedziałek, po wykupieniu przez użytkownika obowiązuje przy jednorazowym zakupie u jednego sprzedawcy za minimum 40 zł. Opcja została już aktywowana przy 30 mln ofert, jednej trzeciej dostępnych na platformie.

 

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet, radio, outdoor oraz prasę. Potrwa do końca września

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja 23Heroes, produkcją reklam zajęły się dom produkcyjny F25 i dział kreatywny Allegro, a za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom i dział marketingu Allegro.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana