„Nawet 365 przesyłek za 49 zł” w reklamach Allegro Smart! (wideo)

Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowały spółki 23Heroes, F25 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Nawet 365 przesyłek za 49 zł” w reklamach Allegro Smart! (wideo)

Kampania podkreśla, że cena Allegro Smart! - 49 zł za maksymalnie 365 dostaw przez rok i 39 zł za 180 przez 6 miesięcy - równie niska jak niektórych produktów codziennego użytku. W spotach ze zdziwieniem dochodzą do tego wniosku różni bohaterowie.

 

Allegro Smart!, wprowadzone przez Allegro w poniedziałek, po wykupieniu przez użytkownika obowiązuje przy jednorazowym zakupie u jednego sprzedawcy za minimum 40 zł. Opcja została już aktywowana przy 30 mln ofert, jednej trzeciej dostępnych na platformie.

 

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet, radio, outdoor oraz prasę. Potrwa do końca września

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja 23Heroes, produkcją reklam zajęły się dom produkcyjny F25 i dział kreatywny Allegro, a za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom i dział marketingu Allegro.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych