allerco: Troskliwie dba o delikatną skórę

W prasie, internecie oraz przychodniach i aptekach trwa kampania reklamowa preparatów allerco. Akcja – skierowana do młodych matek – przebiega pod hasłem „Troskliwie dba o delikatną skórę”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa preparatów emolientowych allerco informuje, że kompleksowo pielęgnują one skórę suchą, wrażliwą i skłonną do podrażnień. Przekaz pod hasłem „Troskliwie dba o delikatną skórę” – skierowany do młodych matek – podkreśla, że produkt ten zawiera chroniony prawem patentowym metabolit witaminy PP, który działa regenerująco i chroni przed powstawaniem podrażnień.

grafika

Akcja jest prowadzona w mediach parentingowych: prasie (m.in. „Mam Dziecko”, „Dziecko”, „Mamo to ja”) oraz internecie (m.in. eDziecko.pl, Parenting.pl, Onet, Poradnikzdrowie.pl, a także wyszukiwarka Google i specjalny serwis allerco.pl), a ponadto w wybranych przychodniach i aptekach w całym kraju (plakaty, standy, próbki dla młodych matek opuszczających oddziały położnicze).

Kampanię – w tym stronę allerco.pl – przygotowała agencja reklamowa Totem, która przy realizacji działań współpracuje z domem mediowym ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych