Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York

Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble. Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York
mat.pras.

Agencja wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York i jest od teraz wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce. 

Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-44 lat i potrwa do drugiej połowy lipca, a wiodącym medium jest digital. Równolegle przygotowana przez agencję kampania przeprowadzona zostanie również na 3 innych rynkach regionu - w Estonii oraz na Litwie i Łotwie.

W ramach działań związanych z kampanią agencja przygotowała m.in. pełną strategię, big idea, pomysły na aktywacje oraz szereg materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych online (wideo 15-sekundowe i 6-sekundowe, kreacje Social Media na YouTube, Meta oraz TikTok a także materiały display). Aktywności w tych obszarach uzupełnione zostaną działaniami z obszaru influencer marketingu oraz PR.

Hasło przewodnie kampanii to: “Rzęsy w wersji Bubble. Pełna objętość bez grudek”. Komunikacja nawiązuje do znanych programów informacyjnych i zachęca do śledzenia newsów dotyczących mocnego aktualnego trendu (na rzęsy w wersji bubble; którego Colossal Bubble jest prekursorem).

Za planowanie oraz zakup mediów online i offline odpowiada agencja Wavemaker, a za działania z obszaru influencer marketingu - agencja Enyo. Działania będą się toczyły w 3 fazach, całość komunikacji potrwa do drugiej połowy lipca.

Kampania została również zlokalizowana na potrzeby Litwy, Łotwy i Estonii i toczyć się będzie na tych rynkach w tym samym czasie co w Polsce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję