Amazon.com wybrał Berlin Cameron

Agencja Berlin Cameron United wygrała przetarg na budżet reklamowysklepu internetowego Amazon.com.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mająca swoją siedzibę w Nowym Jorku agencja pokonała w przetargulondyńską CHI & Partners oraz sześć innych firm zlokalizowanychw USA - Bartle Bogle Hegarty (Nowy Jork), Arnold (Boston), EnergyBBDO (Chicago), Venables, Bell + Partners (San Francisco), Toth(Nowy Jork) oraz Kraftworks (Nowy Jork).

"Wspaniała firma, wspaniały klient. Szczerze podziwiam ichnastawienie na konsumenta" - stwierdził Ewen Cameron, dyrektorwykonawczy zwycięskiej agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day