SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amazon sponsoruje Śląsk Wrocław - na razie w dwóch meczach

Amerykański koncern Amazon został oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław, przy czym umowę na razie zawarto zaledwie na dwa mecze. Ta współpraca jest związana z otwarciem przez firmę centrów logistycznych we Wrocławiu.

Article

Pierwsze centrum logistyczne Amazona w Bielanach Wrocławskich ruszyło na początku października (więcej na ten temat).

- Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław - tłumaczy Kerry Person, dyrektor operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej.

Amazon został oficjalnym partnerem Śląska Wrocław. Firma będzie mogła posługiwać się tym tytułem w swoich działaniach marketingowych, a jej logo znalazło się na koszulkach piłkarzy (z tyłu, po numerem każdego zawodnika), w materiałach promocyjnych i serwisie internetowym klubu oraz na bandach wokół boiska we Wrocławiu.

Przy czym na razie umowę zawarto zaledwie na dwa mecze - rozegrane w minioną sobotę wyjazdowe spotkanie z Lechią Gdańsk (które było transmitowane w TVP1) oraz mecz u siebie z Lechem Poznań, który odbędzie się w najbliższą niedzielę. - Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy - przekonuje Marek Drabczyk, wiceprezes Śląska Wrocław.

Najważniejszym sponsorem Śląska od kilku lat jest Tauron, którego logo znajduje się z przodu na koszulkach piłkarzy. W poprzednim sezonie klub zapewnił swoim sponsorom ekspozycję w telewizji o wartości mediowej wynoszącej 37,3 mln zł, zajmując pod tym względem drugie miejsce w T-Mobile Ekstraklasie (według szacunków Pentagon Research - zobacz szczegóły).

W ub.r. Śląsk zanotował 34,4 mln zł przychodów, będąc pod tym względem czwartym klubem w T-Mobile Ekstraklasie, oraz zajął piątą pozycję pod względem marketingu i medialności (w raporcie Ekstraklasa SA i EY - zobacz całe zestawienie).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amazon sponsoruje Śląsk Wrocław - na razie w dwóch meczach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Sponsor na dwa mecze? To jest zdecydowany rekord w szanownej branży sponsoringu sportu.
odpowiedź
User
robol
Amazon już nie radzi sobie z protestami swoich pracowników w Niemczech, dlatego przenosi się do Polski - tu będzie mógł robić co chce, a żadnych protestów nie będzie... No i te kochane "umowy śmieciowe" - ile oni tutaj zaoszczędzą, żeby wiecej sobie mógł zarząd premii wypłacić, a biedni robotnicy wszystko zniosą, bo nikt ich faktycznie nie broni!
odpowiedź