SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ambasada BC z większymi wpływami i zyskiem, 1,2 mln zł dywidendy od agencji Czteryczwarte

Agencja reklamowa Ambasada BC, której głównym klientem jest Media Expert, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 32 proc. do 4,62 mln zł i zysku netto z 55,8 do 91,5 tys. zł. Natomiast jej siostrzana agencja Czteryczwarte zanotowała minimalny spadek wpływów, a jej zysk netto poszedł w górę ze 192,8 tys. zł do 1,17 mln zł.

Cleo w bożonarodzeniowym spocie Media ExpertArticle

Wpływy agencji Ambasada BC zwiększyły się z 3,5 do 4,62 mln zł. Od paru lat jej głównym klientem jest sieć elektromarketów Media Expert, jesienią ub.r. przygotowała dla niej kilka reklam z piosenkarką Cleo.

Ponadto zajęła się kreacją kolejnej kampanii Kurczaka Zagrodowego pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden”.

Wydatki wzrosły słabiej, zysk w górę

Koszy operacyjne agencji poszły w górę znacząco słabiej od wpływów - o 28,1 proc., z 3,42 do 4,39 mln zł. Zdecydowana większość do koszty usług obcych, które zwiększyły się z 2,98 do 3,75 mln zł.

Nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 374 do 580,9 tys. zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zmalały z 40,1 do 25,6 tys. zł, a na zużycie materiałów i energii - z 0,8 do 29,8 tys. zł. Agencja zaoszczędziła 17,6 tys. zł dzięki umorzeniu przez trzy miesiące składek pracowniczych na ZUS.

Z kolei pozostałe koszty operacyjne poszły w górę z symbolicznej kwoty do 135,6 tys. zł, a koszty finansowe zmalały z 18,3 do 3 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W efekcie wzrosły wyniki rentowności agencji. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 78,2 do 235,9 tys. zł, zysk operacyjny - z 78,2 do 100,3 tys. zł, a zysk netto - z 55,8 do 91,5 tys. zł.

Udziałowcami Ambasady BC są prezes agencji Katarzyna Wysocka, członek zarządu Radosław Wysocki i członek zarządu Paweł Rosiński wraz z Olgą Rosińską, mają po jednej trzeciej kapitału. Wspólnicy zeszłoroczny zysk zdecydowali się przeznaczyć na kapitał zapasowy.

Czteryczwarte wypłaci 1,2 mln zł dywidendy

Agencja brandingowa Czteryczwarte, mająca takich samych udziałowców co Ambasada BC, zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 0,9 proc. do 6,54 mln zł. Natomiast jej koszty operacyjne zmalały o 16,4 proc., z 6,54 do 5,47 mln zł.

Nakłady na usługi obce spadły z 3,76 do 3,32 mln zł, na wynagrodzenia - z 2,14 do 1,72 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 238 do 141,8 tys. zł. Koszty amortyzacji poszły w dół ze 149,2 do 89,7 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - ze 102,6 do 57,9 tys. zł. Firma uzyskała 38,8 tys. zł z umorzenia składek pracowniczych na ZUS przez trzy miesiące.

Przychody finansowe agencji zmniejszyły się z 69,7 do 40,3 tys. zł, a koszty finansowe - z 38,2 do 39 tys. zł.

Przy utrzymaniu wpływów i sporym spadku kosztów mocno wzrosła zyskowność agencji Czteryczwarte. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 55,2 tys. zł do 1,06 mln zł, zysk operacyjny - ze 161,3 tys. zł do 1,17 mln zł, a zysk brutto i netto - ze 192,8 tys. zł do 1,17 mln zł.

Udziałowcy postanowili, że cały zeszłoroczny zysk netto zostanie im wypłacony jako dywidenda.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ambasada BC z większymi wpływami i zyskiem, 1,2 mln zł dywidendy od agencji Czteryczwarte

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciasny Wiesiek
Nie sztuka jest wykorzystac linie melodyczna innego wykonawcy. Trzeba sie wykazac,i stworzyc cos swojego od podstaw . .
odpowiedź